Hoofdstuk 4: Spelen met rekenen Copy

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”629″ img_size=”500×600″ style=”vc_box_rounded”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_custom_heading text=”Spelen met rekenen” font_container=”tag:h1|font_size:45|text_align:left” use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1564127241114{margin-top: 0px !important;}”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_separator color=”custom” align=”align_left” border_width=”2″ el_width=”80″ accent_color=”rgba(231,219,213,0.67)”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″][vc_column_text]Je bent alweer aangekomen bij het vierde hoofdstuk, namelijk ‘Spelen met rekenen‘. In de vorige hoofdstukken heb je gelezen dat je de doelen van taal heel eenvoudig kunt toepassen binnen spel.

Dit geldt ook voor de domeinen meten en meetkunde van rekenen. Het is vrij eenvoudig om hier een thema-activiteit bij te bedenken. Maar er zijn daarnaast rekendoelen die je liever via een bordspel, een werkblad of op de computer wilt oefenen. Je kunt dan heel goed gebruik maken van het rekencircuit.

In dit hoofdstuk leer je hoe je zo’n rekencircuit opzet, hoe je de methode kunt gebruiken bij het plannen van een rekencircuit en om vanuit doelen in plaats van activiteiten te werken.[/vc_column_text][vc_btn title=”Download werkboek hoofdstuk 4″ shape=”square” color=”mulled-wine” i_icon_fontawesome=”fa fa-paperclip” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Facademy.klasvanjuflinda.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F08%2FWerkboek-hoofdstuk-4.pdf||target:%20_blank|rel:nofollow”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

×
×

Winkelwagen